Imorgon åker jag!

Börjar få lite resfeber fast jag bara ska upp till Åre, haha :)
Men alltid är jag orolig att jag ska glömma något, även om jag inte ska resa långt... Fast glömmer man något så finns det ju alltid att köpa!

Blev inga nya pics på hästarna idag, glömde kameran :( Måste komma ihåg att ta med den upp till stallet nästa vecka och ta kort på våran ridbana + sadelkammare, för jag ska nämligen anmäla vårat stall till Bygglov! Haha, ja det är ingen superridbana vi har direkt utan mer än hage att rida i, så om vi anmäler oss till Bygglov kanske vi kan få en riktig bana med sand och trästaket runt! :D

Nu ska jag och Rickard kolla på film, kanske blir The wrestler med Mikey Rourke, om den har bra kvalité...



God natt! :)



Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Tack så mycket :) Jag var en av vinnarna i sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag gå med i Spotlifes nätverk och de gav mig hemsidan och designen :)

2009-02-01 @ 16:29:30
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0