Jösses!! :S

Fasen vad dålig jag är på att uppdatera bloggen ibland! :( Måste skärpa mig..

D
et första jag kan komma på att skriva nu några dagar senare är att jag körde av vägen i tisdagskväll! J*vligt läskigt!!
Som tur var gjorde jag inte illa mig eller bilen.. :) Blev mest rädd. Men det stannade en farbror och hjälpte mej fram med varningstriangeln och så ringde jag Rickard och pappa så dom kom också och hjälpte till. Bilen hängde nämligen över ett 1,5 m djupt dike. Fråga mig inte hur jag tog mig ur bilen utan att ramla och bryta alla ben i kroppen för jag har lite blackout från den stunden (pga chocken) Men som sagt, allt gick bra!

En annan sak som har hänt är att 22 stycken ska varslas från mitt jobb :( Tjugotvå! Det är inte riktigt klokt! Föst sa dom ju upp ca 20 st timanställda och nu dettta. Jag kommer bli arbetslös... Otroligt tråkigt.
Men orkar inte tänka på det just nu. Vi får veta vilka som blir uppsagda om två veckor ungefär, och då är jag i fjällen så dom får väl ringa och berätta det för mig. Jag är ju rätt förberedd på att få gå, så det kommer inte komma som någon chock direkt.

Jag och Rickard funderar på att skaffa hund :) Det är väl den enda roliga nyheten jag har att komma med idag.
Gå in på neverneverland.se  om Du funderar på att skaffa hund! Vilken känsla att veta att man räddar livet på en hund som har haft ett helvetesliv innan!

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och sova en timme. Gick upp tidigt idag för att jag hade utsläppet i stallet. Tänkte passa på att rida när jag var upp men när jag kom utanför dörren ångrade jag mig. Det är snöstorm ute :P Får åka upp senare på dagen om det blir bättre väder.

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0