Kalas.

Är precis klar med allt så nu kan jag slappa resten av kvällen :)
Har varit i Norrtälje och köpt present till papi (grymt billigt på Dressman!), hittade tyvärr ingen jacka till mej själv... Jag har oxå strykt tvätten och mockat + packat hö i stallet. Tyckte det var alldeles för kallt att rida idag (-15c). Så nu ska jag bara hem till pappa och äta tårta :) Fast det får bli en liten, liten bit för min del, har blivit lite väl rund nu :P och boobisarna har växt oerhört mycket! Haha, dax att börja äta nyttigt nu när julledigheten är slut... (Suck, börjar jobba på onsdag)

 Mums, ser lockande ut ;D  


Igår fick jag ett mess från dom som har hyrt mina småkillar (shettisarna), och jag ska få tillbaka dom i slutet av denna månad! Wiie, jag blev jätteglad, fast ändå blir det jobbigt med tiden... Det var ju därför jag hyrde ut dom pga tidsbrist. Men, men det ska väl gå å lösa :)
 
Är dom inte grymt snygga?! <3 Mina tre älsklingar...

Nä, nu ska jag locka håret (har blivit beroende av sån där locktång som håret blir vågigt av, supersnyggt om jag får säga det själv ;P)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0