Måndag. Igen...

Ja, då har en ny arbetsvecka börjat igen då. Kanske min sista? Åker ju till fjällen nästa vecka och de är förmodligen då vi kommer få reda på vilka som ska bli uppsagda.

Orkade inte rida idag efter jobbet. Måndagar är hästarnas vilodag (och min), eftersom det ofta är grejer hemma man vill fixa, typ mat för hela veckan + städa helgens chipssmulor :P Fast just nu orkar jag inte göra ett smack! Sitter och funderar på någon god mat jag ska laga idag. Blir väl korv och mackisar, hehe.

Igår var jag ut och red en riktig långtur med Jossan och Jennifer. Väldigt mysigt, fast det var dåligt väder. Letade lite nya ridvägar och så, fast vi hitta inte så många för det är ju svårt att se vart stigarna finns när det är snö på backen :) Får göra ett nytt försök i vår!

Nu låter det som Rickard kommer hem, så nu ska jag handla!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0