Ont i ryggen =(

Buhu, vad int i ryggen jag har! Har ett alldeles för tungt jobb tror jag.. Eller så är det jag som arbetar fel?
Haha, stackars Rickard som får höra mig klaga varje dag! :P

Var ut och red en sväng med Jennifer efter jobbet, härligt men kallt! Och nu om 30 minuter ska jag upp igen och rida med Sandra och Jossan. Har lust att messa dom och säga att jag inte orkar, men jag har insläppet ikväll så jag måste ändå upp :( Kan vara bra för hästen också att röra sig extra mycket nu innan jag åker till fjällen... Ska rida med Jennifer och Helene imorgon, lär bli en lång sväng :) Måste höra med Jennifer om hon kan mocka åt mig tisdag, torsdag nästa vecka eftersom Sandra sköter Unita som dagarna, så det blir kanske jobbigt för henne att mocka åt fyra hästar! (Min stora, våra småkillar och Unita) Dessutom tror jag att hon mockar åt Calle på torsdagar också?
Jaja, nog om stallprat nu :)

 
Jag mockar skit, haha.


En pussvänlig mule!


Har lärt mig ett nytt kortspel på jobbet som kallas "Gurka" någon som kan det? Väldigt roligt i alla fall, men killarna vill inte spela med mig längre för att jag bara vinner hela tiden, haha ;D

 +  = Underhållande ;)

Nä, nu ska jag upp till stallet gott folk! Trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0