Seg dag!

Denna dag har varit otroligt seg! Inte alls mycket att göra på jobbet, men ändå var jag helt slut i kroppen när jag åkte hem.

Ja, igår ringde jag till danderydssjukhus och avbokade min tid där idag och sa att min knöl på käken hade försvunnit så det var ingen idé för mig att åka in dit, men idag när jag klev innanför dörren så hade jag fått ett brev med en ny tid! Ojoj, mycket kan man bli irriterad över.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag åker till fjällen :D Ska bli så grymt skönt att komma bort en vecka! Kommer dock sakan hästarna otroligt mycket. Ialla fall, igår så skulle jag tvätta innan resan. Från 15.30 till 21.30 tvättade vi! Haha, 3 fulla ikea-påsar + en tvättkorg, inte illa pinkat! ;P

Nä, nu äre korv och pommes som gäller.

Hejsvejs

(Nån som vet när nyaste avsnittet av Desperate housewives kommer ut på internet? Skulle kommit i måndags...)



En liten bild på mina underbara hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0