Sjukling :(

Fy... Jag hatar att vara sjuk! Fick åka hem från jobbet igår och idag ska jag till läkaren 13.30. Hoppas jag inte har halsfluss/öroninflammation. Har också fått en knöl i vänster käke, ungefär under örat. Stenhård. Måste kolla upp den med. Och när jag ändå är hos läkaren ska jag kolla mitt blodvärde också. Var på hälsoundersökning via jobbet i juni förra året och då fick jag veta att jag hade dåligt blod, så hon tyckte jag skulle kolla upp det, antar att det är dax att göra det nu, ca 7 månader efter :P

Så idag får jag sitta hemma och uggla hela dagen, trååkigt! Men jag orkar inte med så mycket annat. Just nu läser jag massa bloggar. Fastnade för http://mammabeckas.blogg.se/ , fasen alltså att vara 18 år och ha tre barn, Starkt jobbat! :) Sen läser jag Kenzas blogg. Tänk om jag också skulle kunna köpa skor sådär som hon verkar kunna göra. Önskedröm. Jag vill vinna massa miljoner på lotto eller nåt och slippa jobba resten av livet och bara leva flott. Fast då krävs det förstås att man ska spela på lotto också ;D

Nu tror jag att jag ska gå och göra en kopp té och sätta mej vid tv'n...
Komentera gärna när ni läser mina inlägg, räcker med om ni skriver Hej, för den delen, mycket roligare att skriva när nån komenterar :)

En stoor smittsam kram!

Ps, Småkillarna (Mille och Dennis) Blev så otroligt glada att komma hem igen i söndags! Ska lägga in lite nya bilder på dom nån dag :) Har bara den här just nu:

 
(mina gullepluttar + Calle&Unita)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0