Tacokväll ;)

Tacos hemma hos mamma och pappa idag, yummi :D  Fast mamma ville egentligen inte ha dit mej och Rickard för att vi är förkylda, men vi är så sugna på tacos så jag övertalade henne, så vi får komma ändå! Hehe ;P

Ja, och som jag skrev imorse så har jag varit i stallet idag. Löshoppade Virrepirre på banan, det gick väl sådär. Imorgon ska jag och Sandra åka och hämta hem småkillarna, ska bli så himlans roligt att får tillbaka dom igen! <3

 (Sötisarna i somras)


Nu ska jag ner i tvättstugan och göra nytta, sen iväg till mamma och pappa, och efter det ska Limpan och jag till Sandra och kolla på film. Hoppas vi kan kolla på Green street Hooligans, mmm, grymt bra rulle ;D

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0