Twilight!

Åååååh, vilken grymt underbar film!! Kan inte sluta tänka på den! Ska gå till biblan nu och låna andra boken så jag får veta vad som kommer hända! :)
Var in på bio i Uppsala igår med Rickard, Linn och Ante och såg Twiligt, tror alla tyckte att den var lika bra. När släpps den på dvd? Jag är först att köpa den kan jag lova ;P

Blir lite arg på bloggen förresten... Har skrivit två inlägg som inte visas, varför blir det så?? "/

Ska in till Norrtälje idag och köpa ny jacka. Sandra hade köpt en väldigt snygg på Intersport för 300 (!) kr, så idag ska jag in och köpa en likadan om det finns kvar :)

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag ut med voven!
Mysan :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0