Eight below

Var det någon mer än jag som såg filmen Eight Below igår kväll på 5:an?
Så jävla bra film!! Jag vill ha en hund.

                                                                                                      

Jaja... Denna nationaldags kväll (säger man verkligen så?) blir väldigt lugn för min del.
Ska kolla på film med tjejerna, sen hem och kolla på film med Rickard :)
Måste spara pengarna till nästa helg, för då tar Sandra studenten och då blir det utgång!
Plus att jag måste köpa någon studentpresent till henne..
Men det har jag redan planerat vad det ska bli för något, hihi :)
Men, det jag vill fråga nu är om det är någon som har en krustång till håret? Alltså inte en våffeltång, utan en sån där som håret blir vågigt av? I så fall vill jag låna den!

Nu ska jag hem till Linn, hon ska klippa Sandi.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0