Jag är inte riktigt riktig.

Fy, vad jag är trött på att komma hem varje dag från jobbet och lukta fisk!
Jag kommer aldrig mer kunna äta fisk. Jag hatar fisk. Fiskar är slibbiga och luktar urk.
Så nu vet ni det.
Och när jag ändå är på sånt här humör kan jag bertätta för er vad jag hatar mer än fisk.
Reklam!
Allvarligt? Hur får dom ens visa vissa reklamer på teve?!
Som t ex en reklam om nån grej som ska vara bra för magen.
Då står det en tjej och dricker samtidigt som hon snackar med sin kompis i telefon. Kompisen snackar på och tjejen man ser som dricker, står och säger "mmm" för att typ svara till kompisen, men det där "mmm" passar liksom inte in!
Och sen kommer det värsta på slutet. Tjejen som har druckit säger då:
"Vet du, jag har precis druckit en sån" eller nåt liknande, så svarar tjejen i telefonen "Näää har duuuu?!"
Gaaaaaaaaaaaaah!!!

Men det värstaste värsta är att jag kan sitta och önska att den reklamen ska komma så jag ska kunna bli tokig och vilja kasta teven genom fönstret.
Skjut mig någon, snälla.

Kommentarer
Postat av: Sandris

Du har de inte lätt du.. lilla vän :) haha!

Jag gillar reklam.. där emot INTE den reklamen. PUSS

2009-06-04 @ 13:09:56
URL: http://salundell.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha, ajdå! måste säga att jag håller med

2009-06-04 @ 20:09:47
URL: http://rebeccamarialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0