Söndag.

Idag har vi väl haft riktigt härligt väder, va?
Har vart i stallet hela förmiddagen och ridigt och myst med hästarna. Otroligt härligt :)
Sen gick jag faktist hem. Enda positiva saken med att inte ha bil, jag måste röra på fläsket.
Kan ju vara bra eftersom jag inte vill bada i vassen.
Inte för att jag kommer bada överhuvud taget i sommar med tanke på alla äckliga fiskar som lever i vårt hav.
Varför skulle jag börja jobba på fiskaffären? Jag älskar ju att bada :(
Jaja. Igår hyrde jag och Rickard nya Wallander-filmen, Hämden, tror jag den heter?
Grymt bra var den i alla fall!
Nu är jag så jävla svettig efter min promenix så jag tänkte faktist hoppa in i duschen!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0