Arbetsförmedlingen & sms från 118118...

God eftermiddag alla (ca 5-7 st) kära läsare!
Idag har jag varit in till Arbetsförmedlingen igen. Det gick bra, lite drygt att åka buss bara men jag har ju satt på (inte jag men Rickard) sommardäck på bilen så den kunde jag ju inte ta idag, pga detta skitväder. Ja, i alla fall.. Min kontaktperson Pia var jättesnäll å trevlig så det va ju bra :)
Efter jag hade vart på Af passade jag på att gå in på H&M och köpa ny mascara, vilket var väldigt behövligt!
Och nu när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sökte jobb. Men vilket jobb säger jag bara om jag får det, hehe :)

Ja, just det sen fick jag sms från 118118, men det orkar jag inte skriva om nu. Kan säga att jag blev väldigt förvånad bara. Berättar om det är någon som vill veta... :P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0