Arbetslös...

Imorse klockan halv sju var jag och lämnade in mina nycklar till min chef på jobbet, så nu är jag arbetslös. En riktigt soffpotatis. Nä, jag ska faktist in till arbetsförmedlingen imorgon och på onsdag har jag ännu ett möte med min personliga jobbcoach (:

Idag har jag faktist varit inne i Stockholm med pappa & Rickard. Pappa skulle kolla ut massa kakelplattor som han ska sätta upp i sin nya affär, så jag fick följa med som smakråd, jösses vad mycket fint det finns!

Nu ska jag till stallet (ca 5 km kanske) och mocka och sen hem igen. Det gäller att snåla med bensinen nu när man inte får lön...

Måste knata nu innan det blir mörkt, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0