Cheaters - vad är grejen?!

Allvarligt... Tittade på tv 400 (tror jag det var?) imorse och såg för första gången det Amerikanska programmet cheaters. Haha, vilket jäkla program! Och han proramledaren, Joey, man ska tro att han tycker synd, och är sympatisk mot "offret", men han vill ju bara göra så bra tv som möjligt. Men jag undrar hur uppgjort det är egentligen... Lika med The Hills och Jerry Springer. Men ändå, om det nu inte är fejkat, hur synd är det inte då om den stackarn som har en partner som är otrogen?? Måste ju vara skitsvårt att få veta det, men till råga på allt så är det massa film-kameror med överallt. Ja, jösses säger jag.

Och nu när jag har fått den åsikten ur mig så kan jag ju be om ursäkt för 75:e gången för min dåliga uppdatering. Har haft några dator-fria dagar nu...

Jaja, nu ska jag väl gå och diska, otroligt kul (; Haha...

Visst ja, pappa och Rickard har kaklat om i vårat kök, skitsnyggt!
Lägger in lite bilder senare på det nya!

Kramis bananis (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0