Clintan.

Kollade på en film igår på sexan med Clint Eastwood, väldigt bra tycker jag, lite väl stressig i slutet bara :P Men det jag vill komma till är; Har han alltid sett likadan ut?! (förutom när han föddes såklart)  Filmen igår var från -99, alltså 10 år gammal, men i hans nya film Grand Torino, ser han extakt ut som för 10 år sen! Haha... Bara något jag la märke till (;

Jaja, melodifestivalen igår då... Låten som vann var faktist rätt bra. Tror den kan ha en chans i Moskva.. Eller? Fast jag tycker fortfarande att Emilias låt var bäst, så den sitter jag och lyssnar på nu!

Planerna för idag... Jaduuu.. Ska äta fisksoppa hos mormor (min favvomat!!) sen ska jag till stallet med Linn & Sandra, kanska Jossan & Jennifer kommer upp också.. Sen ikväll ska jag och Limpi fixa en ny skiva till mig som jag kan ha i bilen (: Och efter det blir det såklart Beck. Vad ska jag göra sen på söndagskvällarna när inte Beck kommer visas?! *gråter en skvätt*

Nä, ha det bra allesammans så hörs vi senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0