En ohändelserik fredag.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu med Limpan & Oliver (: Han är jätteglad för att han får vara lös med oss! (Olvier är våran kanin) Har ätit lite kladdkaka som Limpi har bakat, mums.

Nu ska vi kolla på tv eller något annat skoj. Rickard sitter hemma och spelar poker så jag känner mig lite ensam där...

Imorgon ska jag färga utväxten (jo, jag skulle ha gjort det idag men så blev det inte..)  och hjälpa Linn med hennes utväst :P Sen ska jag upp till stallet med Sandra, var år sen jag träffade henne nu känns det som, och sen på kvällen kanske det blir lite alkohol... Men jag skriver mer imorgon!

Trevligt kväll, nu ska jag busa med Oliver innan han börja bita mig i fossingarna (:

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0