Fluffig!

Igår färgade Limpan utväxten på mig och sen fönade hon mitt hår och hade i nån havssaltsblandning, tror jag, och jag fick världens volym på håret! Mitt hår brukar annars ligga väldigt tråkigt platt mot skallen, dom dagar jag inte tuperar till det, men nu såhär dagen efter så är det fortfarande stort och härligt fluffigt :D

Förövrigt har det varit en väldigt lung dag. Har vart i stallet och sen när jag kom hem kollade jag på Irene Huss som man fick gratis från Aftonbladet eller Expressen för nån vecka sen... Rätt bra, men på framsida stod det att den kunde vara en arvvinge till Beck-filmerna, no way! Såå bra var den inte.

Nu ska jag fortsätta spela ett spel på jesper.nu, hihi jättekul!

Trevlig söndag på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0