Hallå alla glada!

Vilken underbar dag! :D Solen skiner och jag ska färga håret + klippa mig idag, kan ju inte bli bättre!
Nu har jag precis ätit frukost och kollat på Vakna med The Voice, och om ett litet tag ska jag bege mig till stallet med Linn (:

Eftersom jag inte skrev något igår kan jag ju berätta att det gick bra på arbetsförmedlingen, ska dit på tisdag igen. Står dom för en bussremsa om man ber om det? Det kostar ju annars rätt mycket om man ska åka in dit ofta... Hmm, måste fråga det nästa vecka.
Efter jag hade vart där och skrivit in mig så åkte jag och Linn till våran moster och kollade på hennes urgulliga föl! Han var nog det sötaste jag har sett :D

 Okej, väldigt dålig bild för han hade rätt svårt att stå stilla :P

Och när som helst ska hennes andra häst också få en bebis!

Nu ska jag borsta gaddarna, sen gå till stallet. Får nog köpa snus på vägen dit...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0