Jag vill ha snus...

Usch, vad jobbigt det är att vakna upp utan snus ): - och utan röst också för den delen... Men det här med snuset är viktigt! Ringde mamma och bad henne att köpa en dosa och komma hit med, så jag hoppas hon kommer snart.

Ja, som sagt så har jag tappat rösten. Så idag blir det en lugn dag framför tv:n. Undrar om det går något sevärt nu?

Funderar på att köpa en sån där cd-skiva som man kan lära sig ett nytt språk med, typ tyska eller franska, hur coolt skulle inte det va?! Haha skulle gå runt jämt då och prata ett annat språk med folk och om dom inte förstod vad jag sa skulle jag skratta åt dom, moahaha!

Nä, seriöst nu. Jag drömde om McDonald's inatt, hrmm... Jaja, nu tror jag mamma kommer med mitt schnuuus :D

Ciao! (Krya på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0