Kan inte bestämma mig!

Mitt hår blev väldigt speciellt. Det blev inte direkt blonda slingor, men heller inte ljusbrunt eller orange...
Så nu är frågan, ska jag gilla min speciella hårfärg eller ogilla den?
Jag tänker så det knakar och har gjort det hela dagen, så nu har jag nästan fått huvudvärk av allt funderande.
Tror jag kommer lägga i en ljusbrun toning, men bara typ 5-10 minuter, så det blir lite neutralare. Får fråga Linn om hon vill hjälpa mig ;)

Gjorde ett litet test om vilken sorts bloggare jag är, såhär blev det:

Allt-i-allo-bloggare
Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom.

Hihi, lite kul tycker jag!

Nu ska jag diska, ikväll blir det nog pizza till middag, mumsfilibabba :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0