Massa hemskheter...

Usch, fick precis höra att två gubbar hade krockat på den vägen jag åker till/från jobbet. Fy vad hemskt... ):
Då får man sig verkligen en riktig tankeställare, att man måste va snäll mot dom man tycker om, för helt plötsligt kan det vara för sent...

Nu ska jag gå och sätta mig vid tv:n och dricka té och sen ska jag nog äta lite glass också, det är ju bra för halsen när man är förkyld (;

Och Limpi, om du läser det här sä; Förlåt... Men du var faktist väldig dryg mot mig med... Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa förlåt. Men jag borde ha fått suttit o väntat :P Vet du hur många gånger jag halkade på vägen hem elr? ;D <3

2009-03-10 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0