Mensvärk!!!

Vaknade i natt vid 3 tiden av att jag trodde jag skulle dö (jag skojar faktist inte), trodde på riktigt att nånting i min mage hande gått sönder, så jävla ont gjorde det!! Så jag gick upp på toa och kom på att jag skulle ju ha mens (det va inte det första jag tänkte på när jag vaknade, utan jag tänkte faktist ringa efter ambulans!). Hur som haver... Jag höll på att svimma av smärta inne på toan och sen spydde jag. Och jag kan säga att innan alvedonen började värka kunde jag inte somna!
Visst att jag brukar ha lite ont under lingonveckan, men det här var faktst det värsta jag har varit med om... Stackars lilla mig.

Nu är allting frid och fröjd i alla fall, och jag ska äta frukost och sen åka till stallet :)

Hörs senare!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0