Orkar inte tvätta idag...

Har tvättid just precis i denna stund, fram till klockan tjugo ikväll, men jag orkar inte gå ner med all jäkla tvätt. Fast jag borde. Jaja, får se om jag har något bättre för mig sen, annars får jag väl gå ner och slänga in en maskin.

Idag när jag kom upp till stallet fick jag se på tavlan (vi har en whiteboard-tavla som vi lämnar meddelanden till varann på) att en liten polle i stallet har fått löss!  Urk... Så det var bara för mig att smörja in lusmedel på mina hästar och tvätta alla grejer. Drygt! Men det är väl smällar man får ta...

Nej, jag måste gå ner och tvätta nu så jag har några rena kläder att ta på mig ikväll (; Jobbigt annars att gå och lukta skunk..

Sug och svälj, trevlig helg!

Ps, idag har jag faktist färgat utväxten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0