Sista dagen...

Idag jobbade jag min sista dag på Roslags Gjuteriet, sorgligt att inte ha jobb längre... Fast jag ska faktist dit på måndag och lämna mina nycklar + lite annat, för det är den 16:e som är absolut sista dagen. Ska nog baka på söndag och bjuda jobbarkompisarna på något gott (:

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag har haft lock i höger öra hela dagen, jobbigt! Och min systers buss körde i diket, inget allvarligt som tur var <3 Och min stackars älskade mormor halkade och bröt benet ): Ska hem till henne och pyssla/ta hand om henne hela dagen imorgon.

Nu väntar jag på att Rickard ska komma hem från jobbet... Stackaren har jobbat sen klockan 7 imorse! Då ska vi koka té och mysa ner oss i soffan (:

Ps - Imorse hostade jag upp en blodig slajm-klump, URK!

Ps2 - Jag hatar hockey, nu kan jag ju inte kolla på mitt älskade Law & Order SVU på kanal 9, suck...

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0