Skitväder, skitväder, skitväder.

Jävla skitväder! När ska det bli vår?!

Ska åka till stallet med Limpi om 10 minuter. Ungefär. Hon ska ringa när hon slutar skolan, och jag tror hon slutar klockan ett. Ska bli så skönt att rida idag. Har suttit alldeles för länge framför datorn nu, så jag behöver frisk luft.

Vad läskigt det är med bloggar egentligen. Om man läser en bekants blogg, som man inte riktigt känner men ändå brukar säga hej till när man möts, så får man liksom reda på den personens liv! Tankar om livet och hennes/hans vardag. Hur männsikan mår. Ganska läbbigt tycker jag, ändå så bloggar jag själv. Men jag skriver ju inte allt för personliga saker. Men det gör vissa, nästan lite för personligt.

Jaja, nu ringde Linn, ska åka till mina underbara hästar nu (:

See u!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0