Summertime!!

Yeey, snart är det bara att ställa om klockan till sommartid :D Även om det är lite snö kvar på backen känns det faktist skönt att veta att sommaren närmar sig...


Så otroligt underbart!!


Och sen hoppas jag att alla var lika duktiga som jag klockan 20.30-21.30, Earth Hour?? (Även fast jag fuskade lite med teven..) Men alla lampor + annan elekronik var avstängt!

Nu väntar jag bara på att Linn ska ringa så jag kan hämta henne nångån och få sova sen...



Imorgon ska jag upp till stallet, klockan 15.00 har vi stallmöte...

God natt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skön bild! Nu längtar man verkligen till sommaren!!! =)

2009-03-28 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0