Långritt!

Jaha, då var denna tisdag snart över.

Åkte med Jennifer till stallet idag klockan nio och kom hem ca klockan två!
Var ute och red i lite mer än 3 timmar typ, så skönt! Fast jag hade så jäkla ont i arslet sen vi red igår och värre lär det väl bli imorgon ;) Men man får ju passa på att vara ute nu medan det är fint väder, så imorgon klockan 8 ska vi rida igen.
Fast det värsta med hela ridturen var att min lilla lurifax tänkte lägga sig och bada på en översvämmad åker med mig på! Haha, så jag hoppade av hästen innan hon hunnit lägga sig ner, men skorna blev ju dyngsura! Det är väl sånt man får ta :)




Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och kolla på Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0