090514, tror jag..?

Hello lovers! ;)
Idag har jag sovit ut ordentligt, så skönt! Känns som att jag behöver vila idag eftersom jag ska jobba 9 till 6 imorgon "/
Hur som helst... Idag ska jag hem till mormor och äta laxlunch, mmm :)

Igår kväll tittade jag på filmen Into the wild, någon mer som har sett den? Grymt bra var den, men jag somnade efter halva ungefär :( Jag gillar verklighetsbaserade filmer och den här var inget undantag. Tänk vad ärligt att bara sälja alla sina grejer och försvinna ut i naturen! Fast jag skulle inte fotvandra, jag skulle ta hästen ;) Grejen är den att man inte kan göra så i lilla Sverige... Tyvärr.
Men men, den lär ju gå på teve ikväll igen, Canal + visar ju bara samma filmer om och om igen.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag kolla på teve ett tag innan jag ska till mormor!
Bye, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0