4/5-09

Ber om ursäkt för dålig uppdatering sista dagarna, men jag har faktist andra viktigare saker att göra ibland :P
Kan nu berätta lite kort och gott om helgen:
Tors, jobbade som en tok och somnade klockan 22, haha inge festande för mig!
Fre, Leeedig. Grymt skönt! Solade och var i stallet, lugn dag.
Lör, Jobbade, herregud så mycket sommargäster det kommer ut hit under helgerna! På kvällen åkte jag och älsklingen in till Uppsala på bio, vi såg Män som hatar kvinnor. Den var jäkligt bra, men man kan ju aldrig vara nöjd med filmen om man har läst boken. Rickard har inte läst boken så han tyckte filmen var super! :) Haha, han som inte ens ville se den från början.. Men jag kan faktist rekomendera er att se den!
Sön, Var hemma och storstädade + tvättade. Åkte och kollade på valpisarna, haha så söta dom är när dom springer omkring på sina ostadiga, knubbiga ben :D Får kanske hem min bebis om ca 4 veckor! Sen på eftermiddan var jag upp till stallet med Linn och Sandra. På kvällen tittade jag och Rickard på Fast and Furious, mmm Paul Walker (heter han va?) är så heeet!! ;D



Det var helgen det. Idag är jag ledig, ska jobba både i Grissel och Hallsta i veckan, ska bli kul!
Längtar tills på fredag för då ska jag åka och shoppa med bruttorna!! Ska bli sköööj :) Aslänge sen jag handlade kläder...
Hörs senare gullrumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0