Bye, bye Sverige!

Haha, nu ska jag åka utomlands, til Åland :D
Nej, skämt å sido. Det ska faktist bli riktigt skönt att åka bort ett tag även om det bara är över helgen!
Jag sitter här nyduschad (man vill ju inte lukta fisk bland folk direkt..) och väntar på att Rickard ska komma hem så vi kan åka till båten... Fick en liten "bonus"lön av min chef idag för att jag ska ut och åka, det var ju inte helt fel ;P
Hur som helst... Visst måste jag kunna ringa och rösta på Sverige i Euroschlagern?? Mobilen får ju finsk täckning.. Haha skitsamma, jag lär ändå inte sitta på hotellet en lördagkväll och kolla på teve!

Nä, hejdå mina vänner och hej då Sverige.
Ses på söndag om inte båten sjuker!
Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Linn

Ha så kul :D

2009-05-15 @ 22:32:56
URL: http://linsaan.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha! smart drag att åka utomlands för att kunna rösta på sverige =P

Kramar

2009-05-16 @ 16:24:03
URL: http://fivrelde.blogspot.comcom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0