Första maj.

Har inte bloggat på länge (2 dagar, hah) nu för att jag har vart helt uppslukad och jobb och Flickan som lekte med elden. Blir helt beroende när jag börjar på ny bok. Slutar inte förens jag har läst klart. Och nu är jag så irriterad att bokhandeln har stängt idag eftersom jag inte kan köpa Luftslottet som spränges :(
Hur som haver, gårdagen var lugn... Jobbad hela dagen (det var hur mycket folk som helst!) och sen på kvällen beställde jag och älsklingen mat och kollade på film :) Idag har jag vart i stallet med Linn sen åkte vi hem till henne och solade, skönt med sommarvärme! Nu har Rickard precis kommit hem, han har jobbat idag. Blir lungt ikväll också eftersom vi båda ska jobba imorgon. På söndag ska vi åka och kolla på valparna :D
Nä nu ska jag åka och handla, adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0