Freedag!!

Wihoo idag är det äntligen fredag! :D Synd bara att jag ska jobba hela j*vla dagen!
Men men... Det brukar vara mycket folk på fredagar så det går nog fort.
Igår storstädade jag hemma. Till och med balkongen är härligt vårfin nu, vad duktig jag är alltså ;)
Sen på kvällen åkte jag upp till stallet och tränade på volten. Gick hur bra som helst!
Känns så himla härligt när jag och hästen verkligen förstår varandra. Jag kommer sakna mina älsklingar i helgen :'(
För som ni alla vet vid det här laget så ska jag till åland ikväll. Ska bo lyxa till det lite och bo på hotell! Och passa på att köpa en stock snus på båten när det är så billigt...
men men, nu ska jag gå till jobbet.
Vi hörs på söndag igen!

Trevlig helg, P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0