Gäääsp!

Urk, vad trött jag hängig jag är... Har jobbet hela dagen och det gick riktigt segt! Efter jobbet åkte jag hem och läste ut Luftslottet som sprängdes. Den slutade bra, men jag är ändå deprimerad över att det inte finns några fler böcker :(

Nu ringde Rickard precis, han är med Ante någonstans och ska hämta en soffa. Soffan ska tydligen finnas i Grabboda (!) Haha men lyssna här vad byarna runt om heter (kollade vägbeskrivning på eniro för att hjälpa dom):
Brudnäs, Gregersboda (haha), Huvboda, Kråkdalen, Ruggsättra och Björnhuvud!! Hahaha... :D
-Hej jag heter Emilie och bor i Björnhuvud ;) Grrr!
Ojoj, vilken lustigkurre jag är, den är sköönt! (moahaha)

Nä, för att vara lite seriös ett tag. Trodde ju som sagt att jag skulle vara ledig imorgon, så är icke fallet. Jag ska öppna affären och jobba till klockan tolv. SUCK! Jag vill inte jobba imorgon. Jag vill åka till stallet och mysa med mina underbara hästar (som jag inte har hunnit gjort på länge) för att sen åka hem och hämta Linn så vi kan åka till mUppsala... Så blir det inte. Förmiddagen kommer se ut såhär;
Upp halv 8, åka till stallet och ge hästarna frulle. Halv 9 kommer hovslagar'n (förmodligen inte i tid, men men..) sen äre bara att bege sig till affären och sälja fisk några timmar. Efter det blir det snabbt hem och duscha (ni förstår kanske själva hur jag luktar när jag jobbar i fiskaffär?) och sen äntligeeeen kan jag åka och shoppa! SUCK igen. Stress, stress, stress. Men jag har hela helgen på mig att ta det lugnt. Ska inte lyfta ett finger (förutom i stallet då, men det är ju ändå roligt att va där), ska bara sitta i soffan, kolla på film och äta chips. Låter skönt va?
Jösses vilket långt inlägg det blev. Grattis till dig som har orkat läsa dig hit.
Nu ska jag ta en snus och kolla på Vänner.
Trevlig kväll amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Urk, vad trött jag hängig jag är".. haha Emilie, lär dig skriva :D men den är sköööönt :D

2009-05-09 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0