God dagens :)

Idag är jag på bra humör! Pigg, glad och ingen huvudvärk, riktigt härligt :)
Har vart i stallet hela förmiddagen. Packade massor med hö och sen red jag och Jossan en långtur, mycket galopp! ;D
När jag kom hem från stallet kände jag mig verkligen sugen på att städa (helt otroligt, I know) men hur som helst, nu är det fint, fint hemma igen. Ska ner till tvättstugan om 15 min, så jävla drygt att ena torktumlaren är trasig för då kan man bara tvätta en maskin åt gången :( Har räknat ut att det blir ca 6 maskiner vi måste tvätta (haha jag veeet) så vi får nog hålla på till elva, tolv ikväll :P Men men, sånt är livet!
Här är lite bilder förresten på det jag handlade i Uppsala:


Skor från Sko punkten - ta 3, betala för 2 - I love it!
Tunikor från Gina Tricot
Svart kjol, också från Gina Tricot. Jeanskjol + gröna strumpbyxor fick jag av Linn :)
Snygga shorts, fick jag också av Linn <3
Sen köpte jag svarta strumpbyxor, hårspännen och lite annat smått & gott!

Nu ska jag tvätta, P&K!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fick? du lånar dom av mig ;P

2009-05-10 @ 18:25:40
URL: http://linsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0