God kväll och god natt..

Idag är jag så trött så jag skulle kunna somna sittandes i datastolen. Njaa, kanske inte riktigt, men nästan.
Det var proppat med folk i Grissel idag, tiden flög iväg! Ska jobba där imorgon igen. Idag jobbade jag med en som heter Monica, jääte gullig tjej. Imorgon kommer jag jobba med en som heter Birgitta. Henne har jag bara pratat med i telefon tidigare och jag kan säga att jag hela tiden trodde att hon var typ 25 år (man får ju liksom en person framför sig när man hör rösten..) så frågade jag Lennart (chefen) hur gammal hon var egentligen för jag tyckte det var konstigt att en sån ung tjej hette Birgitta (döm mig inte, men det är faktist inte så vanligt) men då sa han att hon var över 50 år! Haha :D Så fel man kan ha!
Jaja... Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka åka till stallet idag eller om jag ska duscha och sen lägga mig på soffan och bara slappa... Det skulle ju helt klart vara skönast :)


S å   h ä r   k ä n n e r   j a g   m i g   j u s t   n u . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0