Hallå alla glada!

Vilket härligt väder vi har idag!
Har suttit hos mamma och solat från klockan 2 idag (jobbade ju hela förmiddagen..) och det är grymt varmt.
Tänkte ta ett dopp i poolen också när det blev som varmast, men det räckte med att bara doppa fötterna :P
Jahaja. Eftersom Rickard och pappa har hyrt fiskestuga från idag tills imorgon så tänkte jag och mamma beställa mat och dricka lite vin :) Förmodligen så kommer väl Sandra förbi också! Mysigt värre.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, jag stinker fisk! (urk)
Men vi hörs, antingen ikväll eller imorgon!
Ellinor vinner Robinson.
Haha, sorry.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Annelie

New Yorker, I say =)

På onsdag ska jag till grönan... ska du till uppsala då eller?

kramar!

2009-05-31 @ 11:59:39
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0