Hello!

Onsdag kväll och alla verkar vara lediga imorgon... Alla utom jag :(
Jobbar både torsdag & fredag, men på lördag är jag ledig! Wihoo
Idag på jobbet gick det mesta bra, grymt mycket folk och jag jobbade ensam. Men tiden gick fort i alla fall :) Och sen som vanligt ska det komma in nån surfitta och grina över att vi inte har just den fisken hon vill ha, SUCK! Haha, men den värsta var nog kärrningen som ringde från Sthlm och gnällde över att det var för lite lax i hennes laxpudding.. Herregud, hennes gubbe hade fått äta upp den för hon kunde minsann inte det när det var "sååå lite lax i"! FUCK YOU!!! Åh jag blir så irriterad!
Jaja, imorgon jobbar jag i Grissel, hoppas på trevliga kunder där :) Fast det är faktist in jättemånga gulliga kunder här också som är supertrevliga, men tyvärr är det dom griniga som man har kvar i skallen längst...
Hur som haver.. Snart ska jag upp till stallet och gå med killarna. Får se om jag orkar rida, är helt slut i kroppen efter denna dag!
Jaja... Ha en trevlig kväll allihopa! Hörs och ses,

 XoXo ;)



Kommentarer
Postat av: Annelie

åh vad jag håller med!

Har men ett rikspucko till kund så är det den enda man kommer ihåg trots att alla andra varit supertrevliga! Såna människor borde iofs inte få gå och handla, men iaf...

Om det känns bättre för dig kan jag meddela att jag ska plugga imorgon fast jag är ledig!

Kramar

2009-05-21 @ 00:21:57
URL: http://fivrelde.blogspot.comcom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0