Laxburgare...

Tog fram mina laxburgare från frysen igår för jag tänkte nämligen äta dom till lunch idag, men urk vad dom smakade äckligt!
Får ta en glass istället och hoppas att Rickard kommer hem vid 4 så det blir en tidig middag :)
Ska gå och handla snart, och jag måste köpa nytt snus igen. Jag måste dra ner på snusandet... Fast det är svårt "/
Den här dagen har gått väldigt fort! Har umgåtts med Linn och Sandra och snackat skit, alltid lika trevligt! Frågade Linn om hon kunde klippa mig när jag ändå var där men hon orkade inte. Hoppas att hon orkar ikväll..
Hur som haver... Nu måste jag gå och handla! Tacos till middag och Desperate Housewives till efterrätt, hihi :P

Ciao (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0