Lite frågor som alla har typ :P

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emilie
Smeknamn: Emlan, Påsen (long story..)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Phil Collins, You'll be in my heart
Beroende av: Snus
Vad tror folk om dig: Att jag är lite småcrazy, tror jag.
Stämmer det: Ja, hehe
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon: "How you doin'" haha
Hur imponerar man på dig: Va dig själv bara.
Brukar du skratta för dig själv: Ja rätt ofta till teven eller nåt på datorn eller när jag tänker på nåt kul :)
Vad står det i ditt senast inkomna sms: "Nu får man kissa i ljuset :)"
Var bor du: Sverige.
Trivs du där? Jodå, helt okej.
 Äger du några converse? Ja, 2 par, ska köpa ett par vita också när jag har råd.
Sprit, cider, vin eller öl? Beror på vad jag känner för..
Brukar du bli för full? Nä inte så ofta.
Är du allergisk mot något? Nope, som tur är.
Hur svarar du i mobilen? Hallåå eller Hej det är Emilie
Antal timmar sömn i natt? 10 timmar
Brukar du komma i tid? Ja alltid, det är viktigt!
När mår du bra? Nästan jämt :)
När blev du fotad senast? Hmm... Igår tror jag.
Hur känner du dig nu? Trött!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart/vit/grått, mer färg på våren/sommaren dock :)
Vad tycker du om fötter? Urk, fotfobi!!
Vad saknar du? Min katt...
Hade du en bra kväll igår? Helt okej.
Favorit dryck på morgonen? Juice.
Rakar du benen? Ja, när jag orkar :P
När brukar du oftast gå och lägga dig? 22-23 nånting.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott? Nä.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe.
Har du spytt offentligt? Mjo.. Ja.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? Stå och kissa :D
Är du nöjd med ditt liv? Ja, fast jag skulle vilja va lite rikare och bo i ett litet hus på landet ;)
Är du bortskämd? Lagom.
Vad gör du imorgon? Jobbar och sen stallet.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jaduu... vet faktist inte.
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut, de bästa!
Vad använder du för shampoo? Alltid olika.
Hur gammal är du? 20 år.
Tycker du om någon just nu? Mmm :)
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Gillar du golf? Haha, nej verkligen inte.
Vilken tid gick du upp idag? ca kl 10.
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes.
Har du strumpor på dig just nu? Ja annars fryser jag fötterna av mig.
Är det okej att gråta? Självklart.
När grät du senast? När jag kollade på filmen Marley&Me här om dagen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. Köpa ett litet hus tror jag.
Bär du glasögon eller linser? Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Om jag hade haft råd med det kanske jag hade tyckt det :P
Har du piercing? Inte längre.
Vill du gifta dig? Ja såklart :)
Vill du ha barn? Ja typ 2-3 skitungar.
Solar du ofta? På sommaren och när jag är utomlands.
Är du bra på att laga mat? O ja! Speciellt pannbiff :)
Är du flygrädd? Nä.
Hur vig är du? Som en elefant ungefär.
Är du musikalisk? Ja om jag får säga det själv så tycker jag det, hehe.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller mellanmjölk.
Vilken är din favoritglass? Daimstrut.
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Tycker du om sushi? Nej, usch.
Vad äter du helst när du ser på film? Inget, har helst en snus i bara.
Har du tandläkarskräck? Nehej du, verkligen inte.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Inget.. Är trött jämt :P
Vilken ögonfärg har du? Brun.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Usch ja.
Biter du på naglarna? Nej.
Röker du? Nej nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? Varje dag. Ute och går eller rider :)
Senaste låt du hörde? Spaceman - The killers

Haha, i brist på annat så kan man ju svara på sån här skit :D

L8ter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0