Måndag.

Vaknade hyfsat tidigt imorse, halv 9.
9 fick jag mess från Jennifer som frågade om jag hade gett hästarna frukost.
Oops, det hade jag glömt... Tur att dom inte svälter ihjäl på en timme iaf.. Alla glömmer, man är ju inte mer än människa!
Och nu skulle Sandra stanna till i stallet och fylla på vatten åt mig, hon är för snäll :) Jag har nämligen ingen bil...

Hur som helst. Idag ska jag hem till min kusin som fyller 10 år. Jag har inte köpt något än, men jag får väl springa in på någon affär och köpa en ögonskugga eller nåt. Har inte så mycket pengar kvar efter resan :P
Sen efter kalaset ska jag, Linn och Sandra upp till stallet och hoppa med killarna, och efter det ska jag rida på banan med min bus-fia!

Nu tänkte jag gå och duscha och sen berätta lite om resan.
See u soon ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0