Redhead!

Jäklarns anamma vad det blåser ute! Rena, rama stormen.
Hoppas det börjar regna också, skulle va mysigt att krypa ner i soffan och se på en riktig skräckis då ;)
Jaja... Vill ni veta vad jag har gjort idag? Färgat håret. Haha, chockerande va? Nä, inte speciellt.
Tröttnade på min svennebanan- (dvs råttfärgade) utväxt och orkade inte bleka håret mer, så det fick bli rött!
Skitsnyggt :D Har alltid gillat att mixtra med håret, men nu känns det som att jag har hittat min perfekta hårfärg!
Tyvärr så valde jag att klippa snélugg också, som jag inte passade i (ser ut som en lebbo/veggo/djurrättsaktivist... men det är skitfint klippt!), så jag får ha diadem tills den växer ut en bit :P Tack världens bästa Linn för idag!! <3

Ska snart börja med maten. Idag blir det tacos, mmm, så lätt och gott :)
Sen efter maten ska jag upp till stallet med Linn och Sandra.
Och efter det hoppas jag på regn så jag och Rickard kan kolla på en rysare!

Nä, nu ska jag fixa lite här hemma!
Vi hörs när vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Lägg upp bild på nya frisyren! Har inte kunnat lägga upp bild på min blogg på flera dagar?! :P Kan du?

2009-05-28 @ 08:03:49
URL: http://salundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0