Så blev jag ledig ändå! ;)

Hihi.. Tjat, tjat fram och tillbaka, men tillslut så kan jag säga att jag inte behövde jobba idag! :) Men det betyder inte att jag fick sovmorgon. Nej, nej upp tidigt till stallet för att ge hästarna frukost, sen skulle hovslagaren komma halv 9, han kom klockan 9 (sa ju att han skulle vara sen!). När han var klar åkte jag hem så nu har jag ätit lunch precis och sen hamnade jag här. Nu funderar jag på om jag ska vila en timme eller två innan jag och Linn ska åka till Uppsala... Förmodligen så gör jag nog det :P Usch, jag känner verkligen inte för att köra bil så långt idag... Men men, skit samma!
Nu ska jag duscha sen lägga mig på soffan och power-nappa :)
Ciaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0