Sjuk..

Hela dagen igår mådde jag tiptop, förutom att jag snorade lite men det har jag gjort typ hela veckan. Och sen på kvällen när jag och Rickard kollade på teve, så fick jag värsta frossan! Ont i halsen och skallen och innan jag skulle sova tog jag tempen och då helt plötsligt så hade jag feber! Jäkla konstigt alltså "/ Så idag är jag hemma från jobbet. Suck. Ska vila hela dagen så jag kan jobba imorgon. Så tråkigt att bara vara hemma och inte orka göra något...
Jaja, ska sluta tycka synd om mig själv nu. Bjussar på lite bilder från igår ist :)


Jag (håret är inte så mörkt som på bilden), Yrsa och killarna :P


Världens bästa killar <3


Dom vill gärna stå så när som möjligt, mysbullarna <3


Triss i kungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0