.söndageftermiddag.

Snaaaart är tvätten klar, så skönt att ha det gjort! Sista maskinen i nu, sen ska det bara tumlas, snacka om att jag missbedömde tiden det skulle ta :P Hihi, men jag gjorde på ett annat sätt nu än jag hade tänkt på innan, så det så.

Vilket konstigt väder det har vart idag förresten! Sol, regn, blå himmel, svarta moln... Just nu är det jättefint, men det känns som att det kommer börja regna snart igen. Inte gör det mig nåt, ska ändå gosa ner mig i soffan och kolla på Gossip Girl ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på Mando Diao och funderar på om jag ska leta fram accetonen och ta bort mitt nagellack, ser inte så fräscht ut direkt..


Hur som helst... Imorgon är jag ledig, så då ska jag passa på att rida ett hårt pass på volten och sen gå skogspromenad med killarna :)


...Nä, nagellacksborttagning var det! Adios amigos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0