Sovmorgon? Knappast...

Tänkte ta mig en ordentlig sovmorgon idag, men så blev det inte. Rickards mobil ringde 8 imorse (!) och efter det kunde jag inte somna om...
Kolla som sagt på filmen Danny the dog på tv 4+ igår. Sjukt bra film alltså! :)
Idag ska jag och Limpan cykla till stallet. Ska rida med Jossan idag tror jag, sen ska jag bära upp alla vinterkläder + vintertäcken och sånt man inte använder på vinden. Skönt att bli av med det nu till sommaren. Sen på emftermiddagen ska jag och Rickard städa här hemma. Tvätta, diska, dammsuga, damma... Ja, allt sånt där tråkigt ni vet.
Hur som helst.. Nu ska jag titta på teve ett tag innan jag ringer och väcker Linn! :P
L8ter (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0