Sovmorgon :)

God morgon kära vänner! :)
Idag är jag ledig och därför passade jag på att ta en behövlig sovmorgon, så nu är jag väldigt utvilad och pigg!
Hade tänkt att åka upp till stallet vid 10 men när jag vaknade kom jag på att jag inte hade någon bil (Rickard håller på att lacka om den) så då kunde jag ligga kvar extra länge i sängen ;)
Väntar till klockan tre, för då kommer Linn hem så då kan vi cykla till hästarna, får man lite motion med!

Idag har jag inte så mycket att göra här hemma faktist. Ska köpa lite grönsaker till tacosen ikväll, sen passar jag väl på att köpa en skvallertidning på samma gång :P + att jag ska vika in tvätten, men det går snabbt... Skönt att vi hann med allt igår!
Hur som helst, nu ska jag skriva handlingslista sen ska jag handla. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0