Tråkväder...

Usch vad tråkigt väder det är!

Jag har inte orkat laga mat än för Rickard jobbar fortfarande och jag vill inte äta själv.. Efter maten ska jag i alla fall åka till stallet och träna lite på volten, kanske hoppa lite :)


(Jag och Vickevire i höstas)

Imorgon ska jag jobba ett litet tag sen ska jag hem och städa + packa ur resväskan... Har inte orkat gjort det idag.
Hur som haver. Nu ringde Rickard och sa att han är på väg hem så jag ska ställa mig vid spisen och göra spaghetti och köttfärssås, smaskens :)




Kommentarer
Postat av: Sandris

Halloj!

Jo vasch.. jag skulle ju absolut inte ha någon blogg. Mene.. grupptryck kallas det visst! Allt bra med dig? Mm, ikväll ska ni få se mitt hår hehe. Puss!

2009-05-19 @ 08:14:45
URL: http://salundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0