Latjo lajban lördag!

God morgon mina söta vänner!
Trodde jag skulle sova till elva idag, men icke sa nicke. Vaknade klockan halv 8 och var jätte kissnödig, gick på toa och sen kunde jag inte somna om.
Hela veckan har jag jobbat i Grissel. Har målat ett hus där. Först var det gult med vita knutar och foder + fönster men efter att vi har vart där är det ljusgrönt (kulören heter avocado) med mörkare knutar, assnyggt blev det iallafall! :)
Men det värsta var igår när jag behövde stå på en stege och måla vindskivan och precis brevid mig var en sån där stor spindel som har så tjocka ben, ni vet hur dom ser ut? Som en liten fågelspindel typ. Min värsta mardröm om jag ska vara ärlig. Men hur som helst, men vill ju inte verka alltför tjejig och därför samlade jag mod och målade fort som satan förbi den där äckliga saken. Och jag var så nära den att jag kunde se dens ögon! Jag lovar.

Men nu är det äntligen helg. Underbart skönt.
Igår kväll var Sandra här. Vi hyrde en film som vi inte såg nånting av, haha, vi satt bara och snackade hela tiden. Min älskade lilla Kräfta v

Och ikväll då, vad ska jag göra då? Jo, jag ska minsann in till huvudstaden och skaka rumpan.
Ska bli grymt roligt! Det blir jag, Linn, Madde, Elin och Sandra (Elins syster). Men nu innan det ska jag till Ica och köpa hårfärg så Limpan kan färga håret på mig innan vi åker.

Så, sug och svälj - trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0