Sorry! (OCH GRATTIS LIMPAN!!!)

Förlåt för dålig uppdatering igen!
Men jag har faktist fullt upp på dagarna med att måla (både på hus och mig själv, hur lyckad jag egentligen?) och att ta hand om mina underbara hästar. Så det så.
Men nu sitter jag här nöjd och glad efter ett skönt bad (haha det rimmar ju), och tänkte att jag skulle skriva några rader.
Så - Hej! :)
Läget med er då?

Just deeeet, min lilla älskade syster HAR FÅTT KÖRKOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!
Hur gammal är inte jag då liksom?!
Haha, helt overkligt! Men jag är så stolt!!

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan.
Hörs väl innan helgen iaf, så jag kan berätta vad jag ska göra för kul då ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

Höhö, Grattis till mig! ;D

2009-09-18 @ 17:39:01
Postat av: Annelie

Men gud vad snabb hon är då =D



Nu börjar jag seriöst känna mig gammal...

2009-09-20 @ 16:05:22
URL: http://ahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0